Garantie

Garantietermijn.

Producten die gekocht zijn in de winkel of in onze webshop hebben een garantietermijn. Deze garantietermijn verschilt per product en per leverancier. Voor de meeste artikelen bedraagt deze termijn 1 jaar, maar er zijn diverse leveranciers die een langere termijn hanteren. Deze termijn wordt bepaald door de fabrikant of leverancier en gaat in op datum van levering.
De garantie vervalt op het moment dat de schade is ontstaan door slijtage of verkeerd gebruik.
Heeft u vragen over de garantie of garantietermijn op een bepaald product neem contact met ons op!
>Contact

 

Aankoop in de webshop.


Ondanks dat we de artikelen met zorg en aandacht inpakken kan het helaas altijd gebeuren dat een artikel defect of beschadigd raakt.

Artikel defect bij ontvangst of klacht.

Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet is geleverd. Mocht dit niet zo zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, telefonisch of via de mail.

Ook als u binnen de garantietermijn een klacht over het artikel heeft neemt u zo snel mogelijk contact met ons op.
Wat hebben wij nodig:
- Aanschaf bewijs (kassabon of factuur)
- Foto van de klacht

Contact

U heeft recht op een goed product, dus als u een gegronde klacht hebt over een artikel dan komen de kosten voor de retourzending binnen de garantietermijn uiteraard voor onze rekening.


Melding sluiten

Deze website gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren.